Spelregelvraag mei

Begin april hebben we onze vorige spelregelvraag online gezet. Kijk snel of je het antwoord goed had.

Spelregelvraag april: Een medespeler schiet op doel. Op dat moment sta jij buitenspel. Via de paal komt de bal bij jou en je scoort. Telt dit doelpunt?
Ja: 2%
Nee: 98%
Totaal aantal stemmen: 47

Antwoord is inderdaad 'Nee'.
Uitleg: Op het moment van spelen sta jij buitenspel. De bal komt via de paal bij jou terecht. Dus heb je voordeel van je buitenspel.
Het doelpunt telt niet. Dit is ook zo als de bal via de keeper bij jou komt.

Vanaf nu staat de spelregelvraag van mei online.
De vraag vind je onderaan op de Homepage van de website of HIER.

Doe mee en test je kennis van de spelregels!!
 
Namens Scheidsrechterscommissie DEV-Arcen
 
Dirk Gooren

Deel via de social media